Zářijové recenze

Září je už skoro v polovině (na můj vkus trochu moc rychle, protože státnicové šílenství vrcholí) a já se třesu na to, až konečně budu moct číst něco jiného než skripta. ☺I když jak na to tak koukám, budou to zářijovo/říjnové recenze. ☺





Hunger games - Vražedná pomsta

V srpnu jsem četla  Arénu smrti z trilogie Suzanne Collinsové HUNGER GAMES. Teď jsem zvědavá, jak příběh Katniss Everdeenové a ostatních bude pokračovat. Katniss vyhrála spolu s Peetou Mellarkem Hunger games, jenže popíchli Kapitol - vyhrát měl jeden jeden splátce, Katniss se vzepřela... Co je čeká dál? Budou si žít v blahobytu, jak je jim slibováno, nebo bude mít jejich vzpoura proti pravidlům následky?
Recenzi na knihu najdete ZDE.




Deklarace smrti

Další knihou, kterou jsem si vybrala, je Deklarace smrti od Gemmy Malley. Představte si rok 2140. Lidstvo nesužují smrtelné choroby, že by lék na nesmrtelnost? Jenže všechno s sebou nese i své stinné stránky - např. přelidnění. Proto je vyhlášena deklarace, která povoluje rodičům pouze jedno dítě... Jak k tomu přijde chudák Anna, která se narodila jako druhá? 
Recenzi na knihu najdete ZDE.



Klíč ke štěstí

Co je vlastně štěstí? Peníze, dlouhý život, dobrá práce nebo láska? A co když je to možná jednodušší než si myslíme? Nad touhle knížkou jsem přemýšlela už dlouho, tak jsem si řekla, je konečně na čase si ji přečíst. Tak jsem zvědavá, co se dozvím. ☺
Recenzi na knihu najdete ZDE.



Manželovo tajemství

Co uděláte, když najdete dopis adresovaný Vám, který ale nesmíte otevřít dřív, než Vaše drahá polovička zemře? Budete jako Pandora, nebo odoláte pokušení? Román Liane Moriartové vyjde oficiálně až v říjnu. Do rukou se mi dostal šťastnou náhodou a o to víc se na něj těším. ☺
Recenzi na knihu najdete ZDE.

Doufám, že se Vám můj výběr líbí a že Vás některý z titulů zaujal. Já se na čtení moc těším. Problém bude v tom, že nebudu vědět, čím začít. ☺ Mějte pěkné září! Snad nás čeká také hezké počasí a ne jen tohle "psí" a užijeme si babí léto! ☺

Kromě velkých díků za recenzní výtisky, děkuji také za super záložky od YOLI. ☺





A něco k diskuzi... Četli jste článek na Aktuálně.cz s názvem "Alarmující zpráva o četbě teenagerů"? ☺ Zajímal by mě Váš názor. ☺


0 komentářů:

Okomentovat

Díky všem za komentáře, postřehy a dojmy! :)

 

Spolupracuji s:

Spolupracuji s:
Internetové knihkupectví a nakladatelství

Severské detektivky

Knihy IDNES

Audioknihy

Instagram

Co nejčastěji lovíte:

FotoTerárníci

Twitter

Get In Touch

sarancatko19@gmail.com